گروههای آموزشی ناحیه دو بهارستان
فعالیت های کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی
حدیث موضوعی

مرتبه
تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
ارسال توسط سرگروه پایه ششم
مرتبه
تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
  • از انواع فعالیت های هنری در کلاس و تو خونه بهره ببریم، هنر صرفاً به معنای نقاشی تکراری نیست.
  • در برنامه درسی، زنگ هنر رو یک زنگ قرار ندیم چون دانش آموزان، وقت کم میارن.
  • با توجه به تفاوت های فردی، پس از رفع اشکال و راهنمایی، سعی کنیم کارهای همه ی بچه ها رو تایید کنیم تا روحیه و اعتماد به نفسشون حفظ بشه.
  • بچه ها رو عادت بدیم که اسم و تاریخ انجام کار هنری شون رو گوشه یا پشت اثرشون بنویسند.
  • ما هر کودک رو با خودش مقایسه کنیم نه با کسی دیگه و نقاط مثبت کار هنریش رو بازگو کنیم.
  • برای کودکانی که انگیزه ی فعالیت هنر ی ندارند، معلم یا پدر مادر می توانند همراه بچه ها، فعالیت هنری انجام بدهند و درحین فعالیت، خوشحالی و ذوق خودشون رو به بچه های انگیزه نشون بدهند تا اونا هم تشویق بشوند.
  • در پایان فعالیت هنری، نمایشگاه کوچکی از کارهای دانش آموزان دایر کنیم تا همه ی کارها در معرض دید قرار بگیرند.
  • در پایان از دانش آموز بخواهیم میز و نیمکت رو تمیز و مرتب کند.
زنگ هنر ، فعال کردن درس هنر ، فعالیت های هنری دانش آموزان ، دانش اموزان هنری ، کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه و ابتدایی ناحیه دو 2 منطقه بهارستان نسیم شهر



برچسب ها: زنگ هنر، فعال کردن درس هنر، فعالیت های هنری دانش آموزان، دانش اموزان هنری، کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه و ابتدایی ناحیه دو 2 منطقه بهارستان نسیم شهر، آموزش و پرورش آموزش وپرورش اموزش و پرورش اموزش وپرورش،
ارسال توسط سرگروه پایه دوم
مرتبه
تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398

تکالیف مهارت محور ، مشق زندگی دانش اموز ابتدایی ، گروه آموزشی ، تکلیف خلاقانه ، کلاس های درسی
راهنمای عملی تکالیف مهارت محور

مقدمه
نظام های آموزشی چگونه سطح عملکردتحصیلی فراگیران را افزایش می دهد؟
هر چند متغیرهای زیادی همچون،انگیزه ، طبقه ی اجتماعی و.. در تغییر سطح عملکرد تحصیلی فراگیران موثر است اما یکی از
مولفه های مهم، در خارج از محیط مدرسه ،تکالیف شب است که از آن به عنوان تمرینی برای ثبات در توانایی کسب شده ،یاد
می شود.
تکلیف شب در سطح بین الملل ، به عنوان یک مساله ای بسیار جدی و پیچیده مورد بحث دانشمندان است؛در کنارماهیت
پیچیده وچند بعدی عده ای آن را هماهنگ کننده ی فعالیت های آموزشی اولیا ومدرسه دانسته واند ودر نهایت جمعی هم آن را
مصیبتی تلقی می کنند که سبب تزلزل روابط خانوادگی می شود، زیرا از یک طرف بحث برسر انجام دادن به موقع تکلیف شب
بین والدین وفرزندان ، تضاد وتفرقه می افکند واز طرف دیگر مخل ارتباطات عاطفی میان والدین است ) مصدقی ، 1372 .)
ضرورت تکلیف شب در بسیاری از کشورها مورد سوال قرار گرفته ،و راه های دیگری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و
نوجوانان در خانه تدبیر می گردد.در این گونه کشورها تکلیف شب یا به شکل کلی حذف گردیده یا اگر تکالیفی برای دانش
آموزان تعیین می شوداکثرا اختیاری بوده یا تداوم یادگیری است که در کلاس شروع شده و علاقه و انگیزه ی آن در دانش آموز
ایجادگردیده.)بازرگان 1373 (.از طرفی نمی توان از نقش تکلیف شب در پیش برد اهداف یادگیری دانش آموزان چشم پوشی
نمود .
5



ادامه مطلب
برچسب ها: تکالیف مهارت محور، مشق زندگی دانش اموز ابتدایی، گروه آموزشی، تکلیف خلاقانه، کلاس های درسی،
ارسال توسط سرگروه پایه دوم

اغلب آموزگاران دوست دارند بدانند چگونه می توانند تدریس قرآن موفقی داشته باشند. اگر شما هم احساس می‌کنید در تعلیم قرآن کریم به دانش آموزان مشکل دارید، ممکن است دانستن این سه گام طلایی برای‌تان مفید باشد. یقیناً با تکیه بر این روش‌ها، بسیار آسان‌تر از گذشته می‌توانید از عهده‌ آموزش قرآن به دانش آموزان برآیید و نیز از تدریس قرآن لذت ببرید.

سه گام طلایی و 55 نکته برای موفقیت آموزگاران در تدریس قرآن :

گام اول : نقطه عزیمت

« فَـاِذا عَـزَمـتَ فَـتَـوَکَّل عَـلَی اللهِ »

هنگامی که تصمیم گرفتی بر خدا توکل کن.  (  سوره آل عمران 159  )

قبل از تدریس قرآن، به این 20 نکته توجه کامل داشته باشید :

1- تربیت وظیفه « خود دانش آموز » است، نه شما

پس معلم، فراهم کننده موقعیت مناسب یادگیری برای دانش آموزان است.

2- اصل « برنامه درسی » است؛ نه کتاب درسی

کتاب درسی یکی از ابزارهای تربیت، آموزش و یادگیری است، نه تنها ابزار. لذا بیش از همه، در جست و جوی برنامه درسی باشید.

 3- چیستی و چرایی « برنامه درسی مقدم بر « چگونگی تدریس » آن

 این که « چرا » دانش آموزان باید این درس را فراگیرند و منظور این درس از آوردن این مطالب  « چیست؟ » سوال های مهمی است که به « فلسفه وجودی » آن درس اشاره دارد. پاسخ این سوال ها در برنامه درسی آن حوزه یادگیری مشخص می شود.

4- لذت یادگیری قرآن را به دانش آموزان بچشانید.

از خودتان شروع کنید. اگر شما از خواندن قرآن لذت ببرید، شاگردانتان هم مثل شما خواهند بود. آموزگاران بزرگ در کنار هدف، « اشتیاق » هم دارند. پس، از صمیم قلب، آموزش دهید.

5-  « مقدمه کتاب » را بخوانید.

شورای آموزگاران یکی از بهترین فرصت هایی است که آموزگاران همپایه می توانند در آن کتاب درسی قرآن را بررسی کنند. یکی از بخش های مهم کتاب، مقدمه کتاب درسی است. هر چند کتاب راهنمای تدریس معلم در سایت « دفتر چاپ و توزیع کتب درسی » به نشانی زیر بارگزاری شده است :

  http://chap.sch.ir

6- تعلیم قرآن، نه به هر قیمتی

آموزگار اگر در زنگ قرآن، خنده رو و مهربان باشد، یقیناً در جلب نظر و افزایش علاقمندی شاگردان به قرآن می تواند اثر بخش بیشتری داشته باشد. و بالعکس نیز ناراحتی و عصبانیت و یا برخورد نامناسب معلم گاهی به بی میلی و فرار دانش آموز از یادگیری قرآن می شود که جبران آن فرصت و هزینه زیادی را می طلبید.

 7- « لهجه عربی » همان « زبان عربی » نیست.

 همه دانش آموزان به یک نسبت، توان و علاقه لازم برای رعایت لحن عربی در خواند قران را ندارند؛ و بلکه اغلب دچار اضطراب بیشتر می شوند. از سوی دیگر چنین ضروری وجود ندارد. زیرا لهجه و لحن عربی با زبان عربی یک چیز نیست. مانند خواندن دعای کمیل و زیارت عاشورا که با لحن فارسی است. لذا گام های آموزش معلم نباید فاصله زیادی از دانش آموزان داشته باشد، تا بتوانند به راحتی همراهی کنند.

8- آموزگار، « بهترین معلم روخوانی قرآن »

اگرمصوبه 677 شورای عالی « تدریس قرآن در دوره ابتدایی را وظیفه آموزگار پایه می داند. » به دلایل متعددی صحیح است. آموزگار کسی است که در دوره تربیت معلم با روش تدریس قرآن نیز آشنا شده و موظف به تدریس قرآن است. هم چنین او متخصص زبان آموزی فارسی است و آموزش قرآن در دوره ابتدایی نیز از همین قاعده یادگیری پیروی می کند.

9- در آموزش قرآن « جامع نگر » باشیم.

ارکان « سواد قرآنی » (خواندن، فهمیدن، تدبر و انس مستمر ) در عرض هم بوده و با همدیگر رشد می کنند. گاهی این تلفیق، چنان در هم تنیده است که جدا کردن آن، تولید اشکال می کند. مانند خواندن و فهمیدن که دو روی یک سکه هستند.

10- تقسیم دانش آموزان در آبان ماه، بر اساس « هوش های چندگانه »

تفاوت های فردی و استعداد و علاقه دانش آموزان، در میزان رشد و موفقیت ایشان حرف اول را می زند. از سوی دیگر همه بچه ها مثل هم نیستند. میوه های درخت همه باهم رسیده نمی شوند. پس یک روش تکراری را روی همه پیاده نکنید. لذا « عجله ممنوع »


http://uupload.ir/files/35ui_njkgghjg.jpg




ادامه مطلب
برچسب ها: آموزش قرآن، اموزش قران، سر گروه درسی قرآنی ابتدائی ابتدایی دبستان،
ارسال توسط سرگروه پایه پنجم
مرتبه
تاریخ : دوشنبه 30 دی 1398
به نام خدا
با عرض سلام خدمت همکاران جلسه هم اندیشی  دبیران ریاضی متوسطه دوم رئز شنبه مورخ 5بهمن98 در دبیرستان جوادالائمه ساعت 10تا 12صبح برگزار می گردد. حضور دبیران الزامی است.

جلسه هم اندیشی اجتماع یادگیری دبیران معلمان هنرآموزان هنراموزان هنر آموزان هنر اموزان ریاضی متوسطه دوره اول دوم ، گروه های درسی ، فعالیت ، کارگاه همایش



برچسب ها: جلسه هم اندیشی اجتماع یادگیری دبیران معلمان هنرآموزان هنراموزان هنر آموزان هنر اموزان ریاضی متوسطه دوره دوم، گروه های درسی، فعالیت، کارگاه همایش،
ارسال توسط سرگروه ریاضی متوسطه2(آقای قره داغی)
مرتبه
تاریخ : جمعه 27 دی 1398
من عاشق گل و گیاهم بین گلهام بیشتر از همه این کاکتوس رو دوست دارم اما به محض اینکه بهش نزدیک میشم تا مدتها بخاطر تیغ های ریز و وحشتناکش درد میکشم و درگیر درآوردن تیغ ها از دستم هستم چند روزه ازش فاصله گرفتم امروز متوجه شدم دستهاش رو باز کرده انگار میخواد بغلت کنه خیلی دلم میخواد نوازشش کنم اما تصور اینکه بعدش چی میشه برام ترسناکه 
بعضی از رابطه ها هم همینه همیشه از مراجع هام می پرسم از رابطه چی می خواید؟ حتماً جواب یکی از اینهاست: آرامش، راحتی، عشق، احترام و... 
اما نکاه می کنم می بینم مثل کاکتوس من علیرغم اینکه آغوشش رو باز کرده اما پر از تیغ ِ و متوجه نیست
لطفاً قبل از ورود به روابط نگاهی به خودمان و تیغ هایمان بیندازیم. زخمهای التیام نیافته، ویژگی های شخصیتی مخرب،  تروماهای گذشته می توانند رابطه ما را به نابودی بکشانند. هر چند درونمان پر از تمنا و میل به عشق و آرامش باشد و آغوشمان به روی آدمها باز...

آرزو حیدریان دکتری مشاوره خانواده
سرگروه روانشناسی منطقه نکات مشاوره ای روابط گروهه ای درسی اموزشی ناحیه2بهارستان gbaharestan 2 .ir




برچسب ها: سرگروه روانشناسی منطقه، نکات مشاوره ای، روابط، گروهه ای درسی اموزشی ناحیه2بهارستان، gbaharestan 2 .ir،
ارسال توسط سرگروه روان شناسی آرزو حیدریان متوسطه2
مرتبه
تاریخ : سه شنبه 24 دی 1398

   




پاورپوینت سنجش عملکرد دکتر نادعلی پور

( برای دریافت پاورپوینت کلیک کنید ).




ارسال توسط سرگروه کار و فناوری
برای ترویج اثر درس پژوهی در بهسازی سبكهای آموزش و تغییر فرهنگ مدارس به مثابه سازمان یادگیرنده، مقاله حاضر، به بررسی روش های بهبود ظرفیت مدارس برای یادگیری سازمانی و گسترش فرهنگ پژوهش مشاركتی معلمان برای تولید دانش­ حرفه­ ای و توسعه­ ی توانایی های آنها می­ پردازد.

این مقاله در ابتدا نقش درس پژوهی را برای خلق محیط فرهنگی مؤثر در مدرسه برای یادگیری معلمان از یكدیگر و توسعه­ ی آموزش یادگیری - محور كه بر نیازهای واقعی دانش ­آموزان تمركز دارد، توصیف می­ كند. سپس راهبردهای اثربخش بازسازی مدارس به مثابه سازمان های یادگیرنده و ترویج یادگیری سازمانی برای به سازی خود-پایدار موسسات آموزشی را تجزیه و تحلیل می­ كند.

بیش از یك دهه از معرفی و ترویج درس پژوهی در ایران می گذردی. كارگزاران آموزشی آن را به عنوان مدلی برای به سازی آموزش ارزیابی می كنند و پژوهشگران آموزشی آن را به مثابه الگوی پرورش حرفه ای معلمان در مدرسه ترویج می كنند.

یافته های پژوهشی نگارنده از اجرای درس پژوهی در ایران نشان می دهد:
معلمان زن بیشتر از مردان و تازه كاران بیش از آنهایی كه سابقه خدمت بیشتری دارند به درس پژوهی علاقه نشان می دهند. مدارس ابتدیی بیشتر از متوسطه، و مدارس خصوصی و كم جمعیت بیش از مدارس دولتی و پرجمعیت از اجرای درس پژوهی به مثابه هسته های تحول در آموزش و یادگیری استقبال می كنند. ابتدا گام های بهسازی كوتاه و بعضاً ناهموار است ولی به تدریج معلمان و دانش آموزان حضور و مشاركت سایر همكاران را در كلاس درس عادی و صرفاً برای یادگیری از یكدیگر تلقی می كنند و می آموزند كه واكاوی چگونگی تدریس معلم به مثابه ارزیابی شخص او نیست و در نشست های بازاندیشی تدریس بیشتر بر فرایند آموزش و یادگیری در كلاس درس تاكید می كنند تا آموزگار.

درس پژوهی مدل ژاپنی تبدیل مدارس به سازمان های یادگیرنده است. در دهه گذشته درس پژوهی نظر پژوهشگران آموزشی و كارگزارن به سازی آموزش و یادگیری در سراسر جهان را به خود جلب كرده است. كنفرانس سالانه انجمن جهانی درس پژوهی -كه نگارنده از بنیانگذاران آن است- در آخرین نشست خود در سنگاپور بیش از 1200 شركت كننده از سراسر جهان داشت.

درس پژوهی، پژوهش مشاركتی معلمان در مدرسه و كلاس درس است. این مدل پژوهش معلمان با بهره­ گیری از حلقه­ های كیفی پژوهش، آموزش و یادگیری، تلاش می كند معلمان را در فرآیند طرح سؤال، برنامه ریزی، عمل، مشاهده فعال، بازخورد و بازاندیشی، و یادگیری گردهم آورد و به تبادل نظر، تجربه، هم عملی و یادگیری از یكدیگر ترغیب سازد. این الگوی "پژوهش در آموزش و یادگیری" تأثیر زیادی بر پرورش حرفه ­ای معلمان، بهبود كیفیت تدریس، تداوم تغییر برای بهسازی مدرسه، بهبود یادگیری دانش ­آموزان و جلب مشاركت فعال معلمان در تبین آرمان و برنامه عمل و اداره اثربخش مدرسه برای بازسازی آن به مثابه سازمان یادگیرنده دارد.

درس پژوهی چیست ، چرا درس پژوهی ، نمونه درس پژوهی ، تغییرات در شیوه نامه طرح فرهنگ درسپژوهی ، تیم های درس پزوهی
کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی ناحیه 2 بهارستان ، درس پژوهی چیستی چرایی چگونگی ، دبیرخانه کشوری استانی منطقه ای درس پزوهی



برچسب ها: درس پژوهی چیست، چرا درس پژوهی، نمونه درس پژوهی، تغییرات در شیوه نامه طرح فرهنگ درسپژوهی، تیم های درس پزوهی، کارشناسی تکنولوژی و گروههای آموزشی ناحیه 2 بهارستان، درس پژوهی چیستی چرایی چگونگی،
ارسال توسط سرگروه درس پژوهی
مرتبه
تاریخ : یکشنبه 22 دی 1398
ارسال توسط سرگروه عربی متوسطه2 خانم ستایش
مرتبه
تاریخ : یکشنبه 22 دی 1398
ارسال توسط سرگروه عربی متوسطه2 خانم ستایش
مرتبه
تاریخ : یکشنبه 22 دی 1398

بهترین روش یادگیری زبان عربی در ۳ گام مؤثر و سریع

اموزش آسان زبان عربی مقدماتی

عربی زبان رسمی ۲۶ کشور خاورمیانه و شمال آفریقا است که از یمن تا لبنان، سودان تا تونس به این زبان حرف می زنند، عربی در واقع زبان رسمی اتحادیه عرب ، اتحادیه آفریقا ، ناتو و سازمان ملل است و این زبان؛ همچنین زبان دین اسلام نیز هست. مردم در سراسر جهان به دلایل مختلفی زبان عربی را می آموزند: کار ، مسافرت ، خانواده، حفظ میراث ، دین ، تمایل به سفر به یک کشور عربی، ازدواج یا دوستی با یک عرب زبان یا صرفاً به عنوان سرگرمی. برای یادگیری زبان عربی، تعیین کنید که کدام نوع عربی را می خواهید یاد بگیرید ، الفبای عربی را مطالعه کنید ، یک فرهنگ لغت خوب عربی تهیه کنید و از برخی ابزارهای مهم یادگیری زبان استفاده کنید.

http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/1053500x501_1474835413170788.jpg

گام ۱- کدام نوع زبان عربی را دوست دارید بیاموزید؟

۱- باید بدانید که چندین نوع متفاوت زبان عربی وجود دارد. عبارتند از: عربی استاندارد مدرن، عربی کلاسیک (قرآنی) یا عربی محاوره. تصمیم بگیرید که کدام نوع عربی را می خواهید یاد بگیرید:

  • عربی استاندارد مدرن. امن ترین گزینه برای یادگیری زبان عربی؛ تمرکز بر نسخه ای از زبان کلاسیک معروف به عربی استاندارد مدرن است، مگر اینکه علاقه شما به یک کشور خاص محدود شود. این زبان در سراسر جهان عرب مورد استفاده قرار می گیرد ، اما به طور کلی محدود به نوشتار و متن های رسمی است: ادبیات ، روزنامه ها ، آموزش ، برنامه های خبری رادیو / تلویزیون ، سخنرانی های سیاسی و غیره.
  • عربی کلاسیک (قرآنی). اگر علاقه شما بیشتر به مطالعات عصر طلایی اسلامی یا عربی اختصاص دارد، یک دوره شرکت در آموزش زبان عربی قرآنی/کلاسیک پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این عربی زبانی است که در قرآن کریم به کار رفته است، عربی متون کلاسیک مذهبی ، فلسفی و علمی بوده و زبانی که عربی استاندارد مدرن مبتنی بر آن است.
  • عربی محاوره ای. اگر قصد زندگی در جهان عرب را دارید و یا با یک منطقه یا کشور عربی خاص سر و کار دارید، عربی استاندارد مدرن به خودی خود نمی تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. عرب ها با گویش های منطقه ای به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند ، و تفاوت بین لهجه ها می تواند به اندازه کافی قابل توجه باشد و باعث عدم درک متقابل شود. به طور گسترده، پنج خانواده گسترده از لهجه ها وجود دارد که هر یک با لهجه های فرعی مطابق کشور، شهر، محله و حتی مذهب وجود دارد: عربی خلیج فارس، عربی بین النهرین، عربی لاوانتین، عربی مصری و عربی مغربی.



ادامه مطلب
ارسال توسط سرگروه عربی متوسطه2 خانم ستایش
نقش گروه های آموزشی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی مدارس

با سلام و خداقوت همکاران گرامی، امروز در مورد نقش گروههای آموزشی در موتورهای جستجو تحقیق می کردم که متن زیر از محمدرضا سلیمی با عنوان "نقش گروه های آموزشی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی مدارس" را مطالعه کردم! توجه شما را به چکیده این مقاله جلب می کنم:
نقش گروههای آموزشی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس برکسی پوشیده نیست. امروزه در دنیای پر رقابت و پر چالش کنونی مدارس به منظور وصول به اهداف آموزشی از فرصتها و منابع مختلف کمک می گیرند. یکی از این فرصت ها وجود گروههای آموزشی می باشد.
گروه های آموزشی می توانند در طراحی اموزشی بر اساس رویکردهای نوین برنامه درسی، نواندیشی و بدیعه پردازی در فرایند یاددهی-یادگیری، نقد و بررسی و تحلیل محتوای دروس و بهینه سازی فعالیتهای ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی فراگیران به معلمان کمک های بایسته و شایسته ای ارائه دهند.
اعضای گروه های آموزشی با پذیرش نقش های مختلف می توانند به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی کمک نمایند. برخی از این نقش ها عبارتند از: خلاق و نوآور، کشف کننده و ترفیع دهنده، ارزیابی کننده و توسعه دهنده، هدایت کننده و سازمان دهنده، نتیجه گیرنده و تولید کننده، کنترل کننده و بازدید کننده، حمایت کننده و تنظیم کننده، گزارشگر، راهنمایی کننده و اتصال دهنده.
آنچه مهم است توجه به نقش و کارکرد گروه ها در فرایند تعلیم و تربیت است که به سهم خود تأثیر بسزائی در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس خواهند داشت.


نقش گروههای آموزشی درارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی مدارس



برچسب ها: نقش گروههای آموزشی در ارتقاء کیفیت فعالیتهای اموزشی مدارس، نقش گروههای آموزشی درارتقای کیفیت فعالیتهای آموزشی مدارس،
ارسال توسط گروه های آموزشی

بسم الله القاصم الجبارین


امت اسلامی دغدار، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی

زمان تحقق وعده صادق فرارسید و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عملیات جنایتکارانه و تروریستی نیروهای متجاوز آمریکایی و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که جزئیات آن متعاقباً به استحضار ملت شریف ایران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام به تبریک این پیروزی بزرگ به امت اسلامی و مردم فداکار و عظیم الشان ایران اسلامی اعلام می دارد.

1- به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می دهیم هر شرارت مجدد و یا تحرک و تجاوز دیگر با پاسخ‌های دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

2- به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‌های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده‌اند اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدأ اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت.

3- به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایتکار آمریکا نمی‌دانیم.

4- به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزایی روزافزون رژیم ضدمردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد.

و ما نصر الا من عندالله العزیز الحکیم

18 دی ماه 1398                 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی      



ارسال توسط سرگروه آمادگی دفاعی
مرتبه
تاریخ : سه شنبه 17 دی 1398
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) اولین جلسه گروه ریاضی دوره اول متوسطه در تاریخ 98/10/17 ساعت 10 -12 در دبیرستان سپاهان برگزار و مطالب زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:
  • پاسداشت یاد و خاطره سردار بزرگ قاسم سلیمانی
  • معرفی همکاران فعال در دو سال گذشته
  • بررسی نقد های ارسالی همکاران برای نمونه سوال ارسالی به مدارس
  • معرفی فعالیت های سال جاری و بررسی برنامه عملیاتی دبیرخانه استانی
  • بررسی مواردی که همکاران باید در طرح نمونه سوال در نظر بگیرند
حضور فعال دبیران ارجمند برای ما ارزشمند است


ارسال توسط سرگروه ریاضی متوسطه1
مرتبه
تاریخ : شنبه 14 دی 1398
ارسال توسط گروه های آموزشی
(تعداد کل صفحات:2)      [1]   [2]  

آرشیو مطالب
نظر سنجی
آیا از عملکرد (اطلاع رسانی، نو و بروز بودن محتوا، کاربردی بودن مطالب و...) وب سایت گروه های آموزشی ناحیه دو بهارستان رضایت دارید؟





صفحات جانبی
دبیرخانه های استانی
امکانات جانبی
ذکر روزهای هفته



در این وبلاگ
در كل اینترنت


یک پیام بفرستید
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic